JEDNA IGRA JE DOVOLJNA DA SHVATIŠ DA SI OTKRIO VIŠE O PARTNERU NEGO NAKON GODINU DANA VEZE!
Otključajte novu dimenziju vaše veze!
„Koliko me dobro poznaješ” je društvena igra za parove koja podstiče smijeh, iskrenost i dublje povezivanje – idealna za one koji žele provoditi kvalitetno vrijeme zajedno, bez ekrana.
Sa 150 pojmova, 42 nagrade i do 132 izazova, ova društvena igra predstavlja neiscrpan izvor zabave za savršen dejt kod kuće koji otvara vrata razgovorima koji povezuju. Bilo da ste tek ušli u vezu ili želite razbiti rutinu, igra je osmišljena za svaki par koji želi osvježiti odnos, pokrenuti nove teme i otkriti koliko se zaista poznaje.
Poklonite više od običnog poklona – poklonite vrijeme, bliskost i osmijeh uz igru koja će postati vaš mali zabavni ritual!
ŠTA JE U KUTIJI?
Koliko me dobro poznaješ? uključuje:
• Kutiju: 36,5 cm x 26,5 cm • Prozor kutije sa opcijom personalizacije: 17cm x 12cm
• 150 karata pojmova – 10 kategorija; 15 karata po kategoriji • 72 karte izazova u osnovnom paketu – 6 kategorija; 12 karata po kategoriji: - Zabavni izazovi - Pop kultura - Domaćinstvo - Fizički izazovi - Muško-ženski izazovi - Koliko me dobro poznaješ?
• 42 karte nagrada – 32 za partnere i 10 za parove
• 55 tokena izazova – po 5 tokena za svaku kategoriju izazova
• Tabla za ocjenjivanje pojmova
• Dijelovi staze: - 1 centralni dio - 6 dijelova staze
• 8 figurica za igrače – 2 personalizirane i 6 nepersonaliziranih
• 5 karata iz špila za odlučivanje pobjednika
• 40 kartica za ocjenjivanje pojmova – 8 kompleta od po 5 kartica/ocjena: - 2 personalizirana kompleta i - 6 nepersonaliziranih
Za smjele!
• Dodatnih 5 kategorija – 12 kartica po kategoriji: - Nabrajanja - Hipotetičke situacije - Koliko me dobro poznaješ (deep)? - Intimna pitanja - Intimni izazovi
(u kojoj izvlačite 5 pojmova, ocjenjujete ih ocjenama od 1 do 5 prema tome šta mislite da partner najviše ili najmanje voli, a vaš partner pogađa kako ste ocijenili pojmove)
Faza pomjeranja
(u kojoj će partner pomjeriti svoju figuricu na stazi prema broju pogodaka)
Faza izazova
(u kojoj partner rješava odgovarajući izazov iz kategorije koja se nalazi na tom polju)
Pobjeda
(u kojoj igrač koji je prešao duži dio staze postaje pobjednik i dobija jednu nagradu iz gomile nagrada)